23 December !

Jahaja då var det julafton imorgon och inga julklappar har man köpt , jag har spenderat mina pengar på mer viktiga saker som nya kläder , nyss smink osv ! Sitter och väntar på att min bästaste farfar ska komma hem sen ska han följa mig till stallet och se när jag rider ! hihi kuligt . På tal om julafton imorgon , är inte ett dugg taggad faktist... jag vet typ vad jag kommer få , och de är typ inte så speciella saker , en Haupner MT och tp en tv , lite olika klädesplagg pengar , converse , ja det är de jag vet att jag kommer få , och nå mer specellt blir de väl inte :/... aja nu ska jag gå och äta lunch PUSS ! / anna
BTW tack sandra jatko för att du städade mitt rum när jag sov puss på dej :*♥
bejb !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0