Azuum !

Cheena kommer hem från en super duper mega bra kväll med amanda amanda john fanny desse emma å louise . Vi var ut och busade ett tag men alla gamlingar var så torra så vi gick in ... vi såg nå freezing film eller vad fan den hette så jävla äcklig :O . tidigare idag var jag , amanda å john på stan . vi köpte present till desse och han köpte difi .  vi åt lite på teysty *stavning?* sen skulle vi hem så när vi vänta på bussen gick vi på blågåsen och sen när vi satt på bussen så kom jag på att påsen med desses present var på blågåsen hahaha så jag och amanda sprang på statoil och köpte massa godis :P och så har jag vart och lagt undan ett par as snygga skor som jag ska hämta imorgon !!! HELT JÄKLA AZUUUM !! :D nu snackar jag med john i skype ska snart sova puss ! / A
<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0