Dundret place !

Hejsan sitter på repan med olivia , de är sjukt nice alltså , imorgon blir det nog att fara ner på byn och se bio den nya narnia typ kul ? kanske kolla runt och se om de finns nå affärer i denhär staden om man kan kalla de en stad kanske by ? vi ska typ också hinna åka skidor typ coolt ! eller ? nej nu värkar jag lite oseriös så nu ska jag skärpa mig , vi har typ haft problem med internet men vi fick igång det nu , så om jag inte bloggar vet ni varför men fortsätt hålla koll ! :* / Anna
Miss er ! ♥
Nyår med denna fina flicka då ! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

satt in din header, vet inte om du blev nöjd med den men ja... I miss u iaf!♥

2010-12-28 @ 11:31:19
URL: http://aasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0