FUCK IT !

RolloGrind 1982-2010 †
Det var så ljust att jag inte kunde se
Och den kärleken var så mycket starkare
Än allting som jag har sett tidigare
Jag är uppväxt med otur i kärlekens affär
och nu är det du som tär, du har klivit bort från min värld
Behandlade mig bättre än någon annan gjort
Den tiden vi har haft nu har gått allt för fort
Förut var det du och jag, men nu är jag full i saknad
I en underbar kille, min dyrbaraste skatt
det var du och jag
Jag kommer aldrig glömma första gången du fick mig att le
du är min ängel, du var mitt hopp
Jag älskar dig med hela min själ och min kropp
Ta min hand, vi tar vägen tillsammans
Ta min hand, jag är helt förbarmad
Ta ett steg, och lägg dig tätt här intill
Ta ett steg, ett steg mot vår framtid
Jag vet att vi är gjorda för varann..
älskling du är så fin och jag längtar tills vi möts på andra sidan <3
Du var helt jävla underbar älskling! mådde så jävla bra med dig.
Du var mitt allt 
Du gjorde mig glad 
Du var den enda
som jag ville ha 
Varje gång jag tänker på 
dig så Fäller jag en tår av saknad 
Du är den jag aldrig kommer att Glömma
Du e den som betyder mest av allt annat 
Jag kommer aldrig ,ALDRIG glömma dig Älskade RolloGrind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0