JAA

Hejsann .. hemskt , lördag och jag och sandra var tvungen att kliva upp kvart över 7 men det var typ värt de ? jag iallafall så for vi på utställningen lyckat för både mig och sandra , Sandra Vann Quvangs vandringpris en jävligt stor bukla med en DVV på 94 P och min Izor fick 94 men har ett Akort på 95 och Stella ... såklart att hon inte skulle göra mig besviken , en 95a !! så nu är jag nominerad till årets uppfödare IGEN !! AWESOME lixååm !
Ajaa nu ska jag gå och plåstra om mina fula sår efter alla kaniner jag har lyft idag ... inte skönt ska jag säga er .. har en massa på brösten och as mkt på händerna inte kul ,, hoppar hårt på att jag inte får fler ärr på bröstet !
sen ska jag äta pepparkaksdeg Puss på er människor !! :))) / Anna

Kommentarer
Postat av: amanda

GRATTIS! :D♥

2010-12-12 @ 11:23:43
URL: http://aasandstrom.blogg.se/
Postat av: ANNA

TAACK !! :)<3

2010-12-12 @ 22:05:13
URL: http://aalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0