JUL LOV ♥

Hejsan hallå !
Idag har det vart fotbollsturnering på skolan ! vi åkte ut med mål skillnad ! :( men skit samma vi har vunnit alla andre man kan ju inte alltid vara bäst ?! aja vi var iaf utklädda till ninja turtuls = GRÖNA !! herregud hoppas att jag kan få in nån bild ! Vi hade också juldans och alla vet att vi 8or var bäst men 9orna fick priset för att dom går ut i vår. sen var det lite prisutelningar osv och hmm... undra vilken klass som var upp mest ? (A) jo våran HIHI !
Efter skolan begav jag mig till stallet for it och red nellan , hon var lite knasig men men... vi for i full galopp och ökad trav över den djupa snön på Golfängen . HÄRLIGT ! det är det underbaraste som finns !
Nu sitte jag å dunkar lite music ! PEACE ! / ANNA
BILDER KOMMER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0