Julklappar i stora lass ! :D

Hejsan svejsan !
Julafton för mig har vart super tråkig men helt bra klappar ! är inte så förtjust i julmat men de gick ner lite iallafall! nu sitter jag här och är jätte nöjd med sakerna jag har fått! Men helt seriöst jag älskar min farmor och farfar dom köpte en rosa reflexvest som jag ska ha när jag rider för 900 kr !! :O iaf nu kommer bilder och en lista på allt jag fått börjar med de jag inte har bild på !
•Pyjamas
•Skid sockar
•MH ridvantar
•kräm som gör att huden ser matt ut !
•stickade vantar
•underställ
•1900 kr
• Ledd tv har inte hämta den än men tror den var 50 tum !
•MH ridbyxor
•Äkta örhängen !
•SNÖ örhängen SJUKT fina !
•Ny plattång som nöter mindre på håret !
•Luleå hockeytröja , finns bara i ett examplar och den har jag ! :D (den ser tp lite orange ut men den är så röd som den bara kan bli! )
baksida !
Framsida!



Rosa reflexvest för ridning !
FRAMSIDA


BAKSIDA




Converse (svarta)
•Hauptner Tatueringstång + 2 bläcker!
(Y)
•Ny can can !
Jaa å en dålig bild men såhär såg man ut !
Pussar å kramar / Anna

Kommentarer
Postat av: hanna

tror inte att du fick en 50 tumms tv du fick säkert bara en 26 tumms hahahahahah förresten vrf vill du ha kläder när dom inte sitter bra på dig du är för fet!!!!!!!!

2011-01-01 @ 15:32:57
URL: http://ffff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0