Lite och skriva om ...

Tjabba chena ,
Förlåt ör dålig uppdatering , men jag ska bli bättre känns inte som att jag har haft nå att skriva om ... Idag så har vi haft nån himmla data undervisning på skolan , som om inte alla ungdommar redan kan en dator :O , helt sjukt tråkigt iaf och är jävligt sur på skolan för att vi inte får personliga datorer ... aja tur då att man har en egen man kan arbeta på. Efter skolad begav jag och amanda modig oss till stallet vi gjorde iordning loki och for och red , han var super duktig , amanda var också jätter suktig på rida om man får säga de själv , hon var typ as bra :O efter de gick vi förbi sofia och alice och gav oss sedan ner på skolan eller ja först gick vi och köpte mackor , hahah bra middag... sen satt vi i kassan typ länge efter de så chilla vi sönder på skolan !!! När jag kom hen trodde jag att jag var den enda utan kalenden men inte det , mamma hade köpt den jag ville ha ! en HELLO KITTY seriöst TACK MAMMA !!! :*
ego
hehe i ettan så vare en lite figur så gulligt alltså !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0