Så är det .

Har nyss provat lite nya frillor så ser inte riktigt klok ut i håret just nu .. iallafall idag så fick jag sova ut skönt ! vakna efter 12 nån gång så jag gick upp å åt efter de så for jag och mamma på storheden vi köpte lite saker till alla djuren på DM sen på HM där jag hittade en gullig tröja , ska fara å köpa den till veckan ! ;) Sen for vi till farmor och farfar typ inte så kul men ganska skönt att se dom igen efter 3 månader efter som att de är dom som står för dom flesta av mina inköp (a) HEHE*  Fick även en ask med godis MUMS !
Aja nog om min dag eftersom att läsare är ute efter nå kul att veta så kanse jag ska ta och prata om annat än mina torra dagar så här kommer

10 Sanningar om mig själv.
•Jag är mörkrädd , men säger aldrig nånting om det.
•Jag hatar vatten Tex. duschen , älven osv.(duschar max 10 min)
•Jag har bara vart riktigt kär 1 gång.
•Jag gör något olämpligt minst 5 gånger per dag.
•Jag är aldrig rädd om mina saker.
•Jag har aldrig sagt tack när jag fått något dyrare saker.
•Jag har aldrig hört mina föräldrar säga att dom älskar mig och jag har aldrig sagt det till dom.
•Mina djur betyder allt för mig
•Jag har jätte svårt utan Rollo men går igenom dagarna ändå utan att visa eller säga det till någon.
•Jag har aldrig gått ut helt utan smink.
åh sen så hade jag tänkt ge er lite PICS !
Suddgummi !
best hund e gaalen ;)
PUSSN / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0