Träning !

Chenare var en sväng på staden idag och hämtade mina skor som jag la undan igår , pappa var med och BETALA ! rätt chill ändå lägge ut en bild på dom as snygga skorna där nere ! Sen så åt jag lite och for på en 2 timmars träning . en timmas FYS/STYRKE och en timma TEKNIK ! de gillas !  as skönt att få svettas lite och bränna lite fett var ett tag sen känns de som och jag har faktist varken tappat kondis eller muskler de var faktist ganska skönt att ha bekräftat !  när jag kom hem åt jag en liten taldrik färsk pasta och en burk med småtomater . Typ as gott ! Nu har jag precis snacka lite med david i tel snart ska jag nog gå och hälsa på duschen . PUss / A
YEAAH !
Bara för att vårat lag är så sjukt bra ! <3
dock så ser den inte lika skrynklig ut irl och egentligen så är hela skon snyggare irl !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0