Brand !

Idag började dagen med att amanda kom till mig . Vi skulle laga mat , korv och makaroner så jag började koka makaroner som vanligt folk , sen skulle jag steka korven på gasolplatta. Jag slog på den och satte i lite smör och korvarna osv sen kom min bror ner för trappen in i köket och skriker det brinner ! och kollar mot plattan . Amanda skriker och springer ut , jag var ju tvungen att se till att de skulle släckas så jag kuta dit , stängde av gasolen , och så sprängdes kabeln . Jag lyfte undan pannan och typ fick inte sladden att sluta brinna , slog på fläkten på max och öppnade fönster eftersom att det var alldeles rökigt i köket , men vi fick bort all rök lukt som tur var !  bilder på sladden kommer !

Efter den fina olyckan i köket så tog vi bussen till stallet , En fin nellan idag ! Hade inspänningstyglar idag eftersom att hon har lite ont om ryggmuskler så för att bygga på dom lite granna så hade jag de ! Bilder kommer ! :)
Nu sitter jag och socialar med celina larsson och David hult i skype.
Har inte så mycket mer att berätta om min fina dag PUSS !
Lyckat !
finis
<3
förlåt vet att jag är tjock i vinter kläder , kolla på fin nellan istället !
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0