CraZy !

Heyy
sitter här och dunkar lite music ! Har kollat på spellistor från lite vänner söderut ! Riktigt grymma listor om jag ska vara ärlig , så jag har typ kopiera hela listan (A) haha :D
Är jätte seg idag , måste ut och byta i någon bur åxå känns inte bra faktist ... och så har jag en himmla massa läxor eftersom att jag vart i stockholm veckan innan lovet och nu vart sjuk en hel vecka och de är knappt så jag orkar något nu . Vi får se om de blir skola imorgon tror inte det men jag vill värkligen för jag saknar ju alla fina vänner ! ♥
Jaah då har jag inte så mycket mer och säga kanske skriver mer senare ikväll om de är något intressant !
/ Segaste A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0