Drömmar !

Hej hej
klockan är 13.15 och jag vaknade nyss , har lust att äta men neip , jag tog just medicin så måste vänta en stund !
Ni läste väl inlägget fråg gästbloggaren igår ? AWESOME john ! ♥
Jag vakna i chock tillstånd haha för jag har haft jätte mysko drömmar inatt , typ 2 st jag kommer ihåg ! jag brukar vanligt vis inte drömma men inatt blev de 2 st LÄSKIGA !
Dröm 1 : Jag skulle till GBG med nå med kaninerna , så jag och några andra människor från kaf satte oss i tåget , resan dit gick bra och så , men när vi kom fram så var jag så svag i benen så jag skulle aldig orka spring . Men så kolla vi åt ett håll för att massa människor skrek , så kom en stor jävla tornardo , och jag sa att jag inte kunde springa så anna och jennie tog varsin hand och mitt i allt så var Nellie A där också och de värsta var att The grudge höll i mina byxor så hon ville dra mig mot tornadon och dom andra ville dra mig in i ett hus !
Ah å sen vakna jag när dom hade dendär lilla dragkapen om mig as wierd typ läskigt haha :P
Dröm 2 : Vi hade turnering på skolan , och så råka jag sätta på brandlarmet , så typ helt plöötsligt var jag jätte fin sminkad osv och så sa pappa ba , de kommer en limmosin och hämttar dig jag ba okej ! så jag drog mig ut i den och GISSA vem som sitter där !!! JO  de ska jag berätta . Det var självaste Kissie ! så jag typ stog där i chocktillstånd hahah jag ba hej kissie? hon ba kalla mig alexandra , jag ba okej typ ? och vi blev typ bästa vänner haha för hon hade flytta till luleå typ eller nå för vi var med varann varge dag och hennes pappa betala all mat vi åt osv hhaha rätt chill dröm fast hhahaha skulle inte vilja vara med om det i värkligheten !
KOM IHÅG !
det var bara drömmar som jag drömt inatt !
Senare idag blir det även IDOL med Mamma Olivia och hennes mamma ! :D vi ska göra skylt och så vidare så håll utkik efter oss ! Även fast jag är sjuk så ska jag dit hihi busigt !
Skriver mer senare ! :* / Anna

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med i dagens blogg :D

2010-11-12 @ 19:25:12
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0