Hemma

Äntligen så är jag hemma från dundret , typ tråkigt när det är så lite snö i backarna ... idag så har jag för det mesta sovit , kolla film osv har haft en riktigt slapp dag skönt ! Gjort lite läxor ...  jag ska satsa jätte mycket på skolan nu för att jag har skitit i den tills nu men nu har jag fått lite problem så de blir å satsa stort på skolan nu .. så jag kanske skriver typ lite tråkigt men jag kommer ändå göra kul saker ! så sluta inte läs för att jag har 2 st tråkiga inlägg då kommer ni missa alla pinsamma bilder och alla händelser !
hade inte så mycket att skriva om dagen , ska gå å duscha nu så vi höres alla läsare puss ! / Anna
saknar min sandra jatko ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0