Idol !

Hej
Kommer typ nyss hem från idol ! Väldigt besviken faktist , hade höga förväntningar men nä nästan inget var bra ! Dåligt ljud , Såg ingenting för dom främmre platserna var slut när vi boka men de är väl ingen ide att sätta ut platser som man inte ser ifrån. Ska jag vara ärlig så är tv soffan den bästa platsen om man inte sitter längst fram ! Jag och Olivia hade gjort en as NICE skylt men nej såklart inte syns vi , och jag for dit sjuk och hoppades på en upplevelse men nej ... de hände inte , den största händelsen var nog att jag träffade sandra , har sakna henne sjukt mycket faktist ! ♥
Febern börjar tränga fram nu igen så ska gå å ta lite pennicillin och alvedoner PUSS ! / ANNA
Mer bilder kommer imorgon !

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

haha, härlig bild!

2010-11-13 @ 13:10:05
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0