ingen rubrik

Tjaa igenn !
Har precis vart till stan och kolla skidor och kan säga att de fanns ingenting ! Vi for först på intersport och dom hade inte ett ända par i min storlek så vi for på teamsportia där hade dom ett par JÄTTE snygga skidor men såklart inte i min storlek ... SAD FACE ! efter vi hade var där så for vi till golfgarden och lämnade min super jobbiga lillebror han skulle på kalas där ! Super skönt att slippa han en stund .. hehe ;)
Vi begav oss mot storheden efter det och först for vi på Granngården som har ny öppnat , Kollade på en ny rid hjälm för att nån har baxat min ! lite lagom läss , man ska kunna lämna sina saker i ett skåp utan att nån tar sakerna i ett privat stall ! vi köpte hundmat å typ 50 kg hö till kaninerna ^^ nu får dom äta !
Sen åkte vi vidare till storhedens intersprt där fanns det 2 par K2 skidor som var typ as snygga ! Ett par vita med orange , lila , svart och typ nå blått på och ett par vita med ett Super nice svart vitt grått mönster , å jaah , så valde jag efter min utrustning så de blev dom svartvita-gråa hehe , Har inte ångrat mig ännu iallafall ! :D
Inte så mycket mer att säga ska nu ut å ta några burar ska äver ut på en prommis med hundarna så VI HÖRES :*
/ A ♥
asså de var nån lodis på idol x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0