Kul att veta !

1 SAK SOM SKRÄMMER DIG:
• Skolan = Min framtid

2 SAKER SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:
• sluta älska mina vänner och djur
• ta livet av mig !

3 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Rida !
• Vara med mina vänner !
• Mysa

4 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:
• Mina djur
• Mina vänner som står vid min sida i vått å torrt
• Födelsedag , Julafton , nyår och andra dagar man firar !
• Folk som bryr sig.

5 SAKER DU VERKLIGEN HATAR
• Kyla
• Folk som förstör
• Dom som inte kan acceptera mig för den jag är
• Ärtsoppa
• Vissa lärare

6 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT:
• Flyttat
• blonderat hela håret
• låssas att jag älskar någon
• Tyckt om att borsta håret
• Bott på gatan
• vart någon annan än mig själv

7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
• Jag gillar syslöjd
• Jag har lätt för att få något emot folk
• Jag hatar vatten , badar sellan och duschar max 10 min
• Skulle inte klara mig utan min pappa
• Jag får alldeles för ofta nya saker
• Jag saknar att vara i ett förhållande
• Jag är sellan sjuk

8 PERSONER DU TRÄFFAR VARJE DAG:
• pappa
• mamma
• jesper
• amandorna
• Desse
• Hanna
• Lisa
• Fanny

9 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Mysa
• Ha roligt 
• Grilla på stranden
• Bråka med min fula bror
• Konsumera
• SOVA
• Träffa mina vänner
• Lyssna på musik
• Träna

10 SAKER + PERSONER DU SAKNAR/LÄNGTAR TILL:
• Sandra Jatko
• Sommaren
• Ett förhållende
• 11 Dec
• tills jag fyllt 18
• Ny mobil ! i januari !
• Som det var förut
• My Jansson
• Umeå
• Rollo

12 SAKER DU SER FRAM EMOT:
• Jullovet 
• Julafton
• Nyår
• Hästen
• Att fylla 18
• Att träna fotboll !
• Gothia
• flytta hemifrån
• Nästa anledning till att få lite kasch
• Dundret i fulltrim !
• Dagen jag slår igenom som ryttare
• Nästa sommarlov


12 SAKER DU INTE SER FRAM EMOT:
• Gymnasieval
• Växa upp
• Gå ut i kylan
• Rätta till skolan
• Nationella proven
• När kroppen lägger av
• Sista lov dag
• Klara mig på egen hand
• När nära dör
• Provet imorgon
• Att bli sårad
• Betala allt själv


13 LÅTAR SOM BETYDER NÅGOT FÖR DIG:
• Medina-sagoland
• oskar linnros - Från och med du
• daniel adams-ray - gubben i lådan
• Petter - Längesen
• Dole - tre små ord
• Omga - Första ögonkastet
• Robin ståhl & - trofast - Vill ha dig här
• Petter - Vad vi tänker på
• Sofijha - Du är den finaste jag vet
• Petter - du vet att jag gråter
• Daniel adams-ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt
• Henok achido - High on life (when the drugs don't work)
• Medina - Stulen själ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0