Luleå HF

Cheena dagen började med att jag for till skolan , inget speciellt hände dära ... men sen efter skolan drog jag och amanda modig till henne hon bytte om och sedan begav vi oss till mig och hastigt var vi tvungen att fara hade lite panik eftersom att lisa och aminda också skulle följa dom svarade inte på telefonen ! så vi åkte förbi aminda men dom var inte klara så jag och amanda åkte till hockeyn fixa oss där lite innan match .. eftersom att vi var så tidiga hängde vi me nå lulefan utanför ståläktaren hihi vi fick godis och chokladbollar :D , Matchen slutade md 3-1 till luleå skön vinst igen ! ;) , Efter matchen så var vi kvar på fan cornern eftersom att pappa måste fixa bort alla saker efteråt och så ja skämde aminda ut sig ganska rejält framför kameran ! vad hon gjorde de får ni fråga henne ! ;) www.amiinda.blogg.se .

Kände mig as risig ikväll men sånna dagar har alla ju :D

:* / Anna



old times pics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0