Pluggaa !

Hejsan !

Idag så har jag i stort sätt bara plugga ! Dagen började då med skola , efter skolan for jag och red .. helt sjukt hur fin nellie är hon var helt exemplarisk idag puss på henne, hon gjorde min dag ska jag säga för när jag kom hem så var jag tvungen att plugga har nu suttit med engelska i 3 timmar inte så speciellt awesome men .. på lunchen så var det helt läskigt , vi har ju kollat ganska mycket på ladygagas satanist filmer så tänkte vi amen de är ju bara ihop klippt för att skrämma folk så vi prova ... vi spela in papparazzi och spela upp det baklänges på idas mobil och såklart så var det sant . Lady gaga sjunger om Lucifer=jävulen baklänes i sina låtar helt sjukt !
/ A

Lady gaga är satanist !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0