Saknad

Satt å bläddra igenom gammla bilder och jag kan säga att jag saknar Rollo så sjukt mkt , min andra halva och den ända som jag lita på till 110% i alla lägen , Den jag levde för och min bästa vän. En häst är så mkt mer än bara en häst , de är en livskamrat ens bästavän och han var mitt allt ! Men nu ska jag kämpa vidare för att visa vad har givit mig. och vara glad för att jag fick lära känna den hästen men jag kan säga att de var dom lyckligaste åren i mitt liv !
Du är den jag aldrig kommer glömma ♥
Du är den jag utvecklats mest med ♥
Du är den som gav mig riktig lycka ♥
Du är den som jag tycker är vackrast ♥
Du är den som jag lita på upp till 110% i alla lägen
Du var min andra halva min bästa vän och mitt allt , vila i frid älskade Rollo Grind ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: jadå ;D ja kikar in :)

2010-11-10 @ 02:37:43
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0