SKYLTSÖNDAG

Hejsan svajsan i blåbärsskogen !
Dagen har jag spenderat med sandra jatko . När vi vaknade for vi direkt till nobel ! Vi gjorde snabbt iordning han och sen var det dags att hoppa !! han tyckte de va skitkul och gjorde lite fina glädjeskutt kolla filmen nedanför . Efter de chilla vi i stallet bytte om och gjorde oss klara för en runda på staden . Vi fick skjuts till stan och där låste vi in mina grejer i ett skåp i smedjan . Efter drygt en timma hoppa vi på en buss halvägs hem kom vi på att mina väskor var kvar på stan så vi fick hoppa av och åka tillbaka och då gick först en buss på 30 min så vi gick runt och kolla lite PLUS att jag fick träffa david , den pojken är saknad !!! hitta ett par skor som jag ska beställa sen sjukt snygga !! nu sitte vi här hemma hos mig sandra sitter på min iPad och jag sitter på min dator .
KOLLA SLUTET ALLA SOM VILL GARVA ( efter 1 min )
Sjukt sötig häst man ska börja sköta !
så sjukt sötiga tsm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0