Speciell

Hejsan
Dagen har vart chill hade Hk var med amanda sandström och vi lyckades bra med våran rulltårta de var den godaste jag ätit iaf ! ^^ På svenskan därefter så hade vi egna datorer med oss så vi satt å ''jobba'' på den ... HEHE . Sen hände typ inte så mycket mer på skolan .. efter skolan så drog jag till stallet loki betedde sig väldigt underligt ! lägger upp en film här nere ! han var duktig i övrigt . när jag kom hem så lagade jag och pappa mat och tro de eller ej men min pappa och min bror hade matkrig vid middagen så jag och mamma flydde ! Det blev även några telefonsamtal och sms . 1 av ungarna är sålda , 1 kvar ! Devlin ska få somna in imorgon kl 20.00 . Chilou ska ut på foder imorgon och jag ska hämta nytt foder ! det är fullt schema imorgon !
har inte då mycket mer att säga :* / A
Loki var jätte knasig idag han måste vara världens bästa häst på att putsa lyssna noga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0