StressAD !

Hejsan !
Idag har allt vart stressigt... vaknade halv 8 så hade en halvtimma på mig att fixa mig och komma till skolan , jag var allmänt stressad på skolan också ! Ganska nice dag alla ämnena var chill föruton so:n men annars har degen vart lugn. På språket hade vår lärare glömt oss så jag desse ante och marcus hade lite kul med min web ! (bilder kommer ) . Efter skolan då började stressen igen ! jag kom hem och insåg att jag inte hade nån nyckel sprang runt i typ jupsnö runt hela huset för att kolla om nån dörr var öppen men icke de ! och något obehagligt i samband med de. Det var STORA fotspår upp på våran altan och runt huset ... säkert inbrotts tjuvarna som har vart hos hanna ! lite lagomt rädd ska ni veta ! ja och ingen dörr var öppen så jag satt i min kaninboda typ 2 timmar och vänta och när jag kom in insåg jag att klockan var 20 över 4 SHIIEEET jag hade ridning då på 40 min jag stressade som satan och hann i sista sekund ! Hade conrad och han dampa loss ! inget mer att säga om dagen ! nedanför kommer lite bilder på oss och lite egobilder på ante ska hämnas !!!!
söta vi eeee
hämden är ljuv
MOHAHAHAHAH nu vet ni vad som händer om ni är taskiga !! hehheheeheh
AAH VI KAN KÖRA EN EGO PIC ÅXÅ
HEHEEHHEHEHEHEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0