Trött !

Hej hej .
Har legat och pratat i telefon typ hela natten med en söt sak och typ kom i säng vig halv 5 - 5 (?) ja iallafall så väckte mamma mig klockan 11 mådde inge vidare om jag ska vara ärlig helt slut ! nu sitter jag och väntar , de ska komma nån å hämta nå skridskor av oss haha , mina gammla fina kommer sakna er ! :') *HOST*
Typ ätit nyss lite lunch , senare får vi se vad jag hittar på är det något spännande så skriver jag mer senare ikväll !
PUSS / ANNA
Mer bilder från igår !


HÖHÖ SKABB




HAHA vi heja inte på nån å vi hade bara lust å göra nå så den blev PETER JIHDE !





Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

shit vad coolt=)

2010-11-13 @ 15:22:40
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0