WC Gvare 2010

Hejsaan !
Dagen startade vid halv 9 . Vakna av att mina hundar hade panik dom ville ut , så jag var tvungen att dra mig ut på en morgon prommenad uppe på dundret ganska skönt faktist fast sjukt trött var jag ... Efter de så flätade jag håret och klädde på mig for ut och åkte lite slalom med olivia och jesper . Vid lunch tid for vi en snabbis och kollade på världs cupen nere på skidstadion. Kalla kom 2a i damernas och Hällner kom 1a på hemma plan ! chill alltså ! ;)
Nu har jag just var med mamma olivias mamma och olivia och handlat på coop här i gällivare . Dom hade jätte mycket hello kitty saker , seriöst jag älskar hello kitty hon är ju as söt :o , så jag fick faktis sånnahär små askar med godis i med hello kitty på ^^ ville ha en jul kalender också  men såklar inte -.-
Snart ska vi börja göra mat . Varmrätten blir fondy och efterrätten blir något Jätte Awesome ! Efter maten blire nog en sväng till BF det är typ det cillaste ställa på dethär berget !
Vill ni veta något hemskt ?!
Jo jag har fått behinne inflamation av pjäxorna !! HELVETE säger jag bara !
/ Alindqvist
HELLO KITTY ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0