BRA sen DÅLIGT


Min dag startade kl 06.00 . 06.30 for jag till porsön ( Anna W) Cirka klockan 7 rullade vi mot älvsbyn , När vi var framme packade vi upp våra grejjor till köket och våra djur till utställningen ! Stog i kiosken hela dagen . På morgonen var det ganska lugnt , Några kom in och köpte en kopp kaffe och en bulla , ingen stress för mig ! Men däremot på lunchen så stekte jag över 30 hamburgare typ och satte på de dom ville ha och serverade ! Jag var sjukt snabb ,, ska nog bli hamburgerstekare när jag blir stor ! ................ NOT . Efter lunch fick anna W ta över och jag gick och kolla hur de gick för mina djur , Stella hade fått 93,5 med fällning och dålig i kropp , så hon ska få några fler chanser innan jag bestämmer vad hon ska bli , men hennes päls pratade dommaren fint om !
På prisutdelningen kom jag 2a , alltså av 100 tävlande så kom jag 2a med min Izor , hermelin vitrödögd !

När jag kom hem dä ifrån sprang jag igenom duschen sen fix och till uh ! Det var det sämsta discot jag har vart på ! det var typ 99or där , inte många över huvudtaget , lite besviken faktist ! Betalade 40 kronor ... för ett jävligt dåligt disco . Jajja , det fanns ändå tjejjor som gjorde kvällen värd ! Ett stort tack till er !

Fett jobbig dag om jag ska vara ärlig !
Sköt nu om er ! / Anna


Priser ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0