Hemma !

Ja då var man hemma igen , borta bra men hemma bäst !

Igår så tillbringades hela dagen på stockholms stad , det blev en hel del shopping och så vågade jag gå och klippa mig , först så sa frisören ba , så här mycket tar jag och visade 10 cm och då trodde jag seriöst att jag skulle svimma men jag sa förstås , nej myckt minre så visa hon 5 cm ... jag suckade och sa nej max 2 centimeter !  Då gav frisören mig värsta bitch blicken och hon fråga massa saker ba , använder du hår inpackning , jag svara nej , hon ba : DU MÅSTE använda det ! jag var seriöst typ rädd när jag gick där ifrån !

På kvällen begav vi oss till heron city i kungens kurva , de blev ett hööks besök också . På heroncity åt vi på O'learys . Sen en stund på spelhallen ! 

Idag så for vi från hotellet strax efter 11 , planet gick 12.45 . När vi kom till flygplatsen och skulle checka in så kolla jag bak och GISSA vem som stog där! Jo det var självaste Måns müller ! vet inte om ni vet vem det är men han har ett tv program som heter cirkus müller !  Resan gick bra och när jag kom hem så bytte jag om till mina nya stallkläder och for till dom små pollarna ! Loki har fortfarande fång och jag tog det rätt chill , skritt arbete och en kort och lungn tölt ! 

Nu kommer lite bilder !


Tröja från Carlings !


Mönster på ridbyxorna !


Ridbyxorna !


Ridjacka !


Kofta från carlings!


T-shirt från New Yorker


Leggings från New Yorker


Mineral puder - maybelline New york , från kicks

Kajalvessare , från HM

2 packet lösögonfransar !


2 burkar Lanza Powder up


En Can can parfym från Kicks !

Det jag inte har bild på :

En BH från New Yorker !

2 Par Trosor från New Yorker
Texter på trosorna:
1a: Shake your booty
2a: Go Wild ! 

1 par CRW ridvantar från hööks  !


Har inte så mycket mer att säga ikväll !
PUSS / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0