Hovet

Igår så var vi på hovet. En av den sämsta och risigaste ishallarna jag har vart i .. Innan match åt vi maddag på louge VIP. När vi kom så sa pappa att vi var från luleå hockey osv och dom ba jahhaa så det är ni som är från luleå ! och då lasta dom en himmla massa AIK saker på oss! vart lite äcklad faktist ! En engångs kamera Som det stog AIK på , nyckelband (AIK) , böcker (AIK) , pennor (AIK) osv . Bilder kommer på det när jag kommer hem ! I övrigt så tyckte jag att luleå gjorde en bra insats och vann med 3-0 . Aik's suportrar som var där skulle knappt fylla en långsida i coop arena. Deras klack var typ halva luleås och LHF's stockholmklack hördes lika mycket som AIK klacken , helt värdelöst om jag ska vara ärlig !

Nog om det , har precis vaknat ska snart bege mig ut på SKHLM centrum där det borde bli lite shopping , Ska även dra mig till hööks och sedan heron city där vi ska äta , och göra lite roliga saker ! :)

Saknar alla i Luleå !
Puss / Anna

(BILDER KOMMER SEN)

Kommentarer
Postat av: as

sakar dig med! <3

2010-10-27 @ 20:31:12
URL: http://amandasellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0