Jobbigt !

Hej idag så började allt som vanligt med skola , lite stressigt när vi först glömde samljus sedan anette från peka ... ojoj . Direkt efter skolan drog jag till stallet var där i 5 timmar red 2 av dom timmarna , en pigg och fin nellie lite lagomt med damp ! När jag kom hem så gick jag ut till mina små och visade min granne hur hon skulle sköta om dom medans jag är i stockholm ! Men när jag kom ut dit så var det något som var fel med min fina bianca , hon är inte alls som hon ska , Det tyder mest troligt på njursvikt och jag sitter just nu och överväger om hon ska få leva eller dö , inte roligt alls , efter som att jag har trott på henne så mycket hon skulle ställas nästa helg men så blir det inte , jag tror att hon får somna in ikväll och åka upp till sin mamma! :(

Skriver senare hur det blir med henne !

Puss / anna


Finaste ♥


Svårt val om hon ska få leva eller dö !

Kommentarer
Postat av: Leo

God kanin..

2010-10-25 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0