Misslyckat !

Gårdagens disco , sjukt misslyckat men slutade fint ändå , de blev en favorit i repris ! Tack till dig som gjorde kvällen värd ! ♥

Till idag så har sandra sovit hos mig , inatt ringde nå random boys från gbg som var 16 och vi sociala med dom ett tag , Nä vi vakna sen så gick vi ut till mina små där ute och regjorde burar och städa fint där inne. Nu har sandra dragit och jag sitte här och dunkar musik , chillar , skriker åt min bror då han typ springer in och ut ur mitt rum och säger massa saker !! så jävla less han ... Nu ska jag nog ta å fara ut och springa med mina små doggz !

Seeyou ! / anna

                                                         


innan discot!


HONEY ! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror jag vet vem den där som gjorde kvällen så bra är ;)

2010-10-24 @ 18:06:23
Postat av: bashment

jag vet, just drf hon är äcklig!

2010-10-24 @ 19:26:19
URL: http://bashment.blogg.se/
Postat av: celina

jag såg nog vem det va ;)

2010-10-24 @ 20:07:24
Postat av: Anonym

BASCHMENT! - hon e inte äcklig ? du kan va !

2010-10-24 @ 20:38:19
Postat av: Anna

du bashment kolla dig i spegeln lilla du innan du går till mig å sär nå :)

2010-10-25 @ 23:04:49
URL: http://aalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0