Packar !

Nu så har jag presis kommit hem har vart och tagit bort bianca nu ... Hon Låg bara i buren helt borta gjord av ben och skin så jag beslutade att hon skulle få somna in ... hemskt men sånt är livet . Anna weström tog bort henne åt mig , tack för att du tog slut på hennes lidande !

På tal om nånting bättre ! nu packar jag för fullt till stockholm , svårt att veta vad man ska ha med sig eftersom att jag ska ha plats till shoppade saker åxå ! så nu har jag packat de jag ska ha med mig ! jag lovar att jag har glömt något men ja har med de viktigaste , smink , å plattång ! Vet inte om jag kommer kunna skriva nu medans jag är i stockholm men ska försöka ! imrn ska jag iallafall på hovet och se på hockey ! blir att sitta på VIP läktare å finmiddag där , de är ju awesome ! nog för att det är till vardagen i luleå men på hovet är de lite spec ! ;)
Väskan ser röd ut men den är rosa ! ;)

Kommentarer
Postat av: Marcus Lampinen

den ser ju orange ut ? :P

2010-10-25 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0