Paket !

Har vart hos mormor eftersom att hon fyller år ! Grattis mormor ! Mina galna kusiner var även där . Efter att vi hade ätit god tårta och druckit saft så höll dom fast mig och knöt ihop mina armar och ben så jag kunde inte gå . dom stog där å garva och jag låg ner typ helt orörlig , det är orättvist ....  Oscar Följde oss hem sen . Min bror och oscar gick ut och våra grannar är i egypten och hela deras hus var tänt och man såg inga möbler . Dom kom in och var i panik så gick jag med dom å kolla så ba kom en målare HAHAHAH fy tusan vad jag garvade åt dom . Nu sitter jag och väntar på amanda sandström å fanny engman dom kanske kommer hit så måste städa nu PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0