Stockholm !

Sitter i stockhom nu ! På väg hit till hotellet så såg jag min dröm gård, typ stallen såg ut som slott , säkert över 80 hästar stog på gården och hur mycket hagar som helst ! Har aldrig sett finare om jag ska vara ärlig !  När jag kom fram till hotellet så duscha jag och sminka mig och så vidare sedan gick jag ut på staden ! Var och kolla runt en snabbis vad som fanns sedan var vi och åt på nån resturang ! Nu sitter jag på hotellet ,  vi ska snart börja bege oss till Hovet där vi ska se Luleå - AIK ! Herregud det kommer bli en bra match känns det som ! Innan matchen kommer vi äta där , och sen får vi VIP platser ! 

Imorgon tror jag att det blir att shoppa ! Skriver mer då !

/ Anna


Stockholm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0