TaGGad!

Idag så har skolan vart rätt chill , no , so sen så gick jag och desse ifrån för att vi skulle hjälpa att fixa med ljus och ljud till discot som är imorgon! Vi lärde oss hur allt fungera fick prova spela lite skivor , prova struposkopen ! AWSOME! Jag är jätte taggad till imorgon då det är grymma baser och grymt bra musik/ljud och vi har en helt grym struposkop! Jag hoppas att alla kommer !
Sen hade vi lunch , Tjejsnack där vi prata om lite saker jag berätta den pinsammaste drömmen man kan ha .. men ett gott skratt förlänger ju livet som man säger ! Efter det hade vi idrott , innebandy och på slutet hade vi massage , VÄL behövligt ! Nu så ska jag ta och städa klart mitt rum och om jag har nån blogg paus utan att sagt till så är det för att de händer lite saker hemma och på skolan !
Puss / Anna
Tagga !
Imorgon kl 20.00 Kommer alla ungdommar mellan 14 och 17 vistas i
gammelstad på dedär discot som alla ska på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0