söndag+måndag

Söndagen så var jag hos vera först hon var JÄTTE duktig , och svettig blev hon efter galopparbetet och mycket in var hon! efter det kom anna med en kanin som jag ska para åt henne , en svart goding som ska bo hos mig ett tag! efter det var jag på träning förkyld så körde inte så hårt!
idag började allt med skolan och den var sig lik, efter skolan drog jag med amanda å fanny på stan å köpte kläder fett nice det blev en ny tröja och ett par jeans och ett par lacklegings! efter det stallet , nellie börjar må bättre red med jaana som red loki första gången och det gick mycket bra och båda hästarna var piggelin!
BTW så såg vi Cam abbot på stan !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: siri

är nellie sjuk?

2011-04-06 @ 17:02:27
URL: http://bluedabadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0