Bella Mi

Igår var jag och red på grans först red jag ut med lilla Q (littel question) sen red jag ett dressyrpass för carro med Bella (Bella Mi) så grymt fin ponny.... för ca 3 år sen när hon var till salu var det hon jag drömde om och nu har jag fått rida denna pärla så grymt fin ponny ojoj.... sen så mockade vi lösdrifts hagen och städa stallet , asum dag säger jag bara!
När vi kom hem red jag min egen ponny , red med paulina och bonus i sandtaget och efter det ut i skogen en stund, min ponny var snabbare än bonus som är häst , är något stolt hhehe ;) , och efter den turen var chantisse GENOMBLÖT i svett , stackarn som redan har börjat bygga vinterpäls :( , ska raka henne sen när vinterpälsen växt klart typ vid jul eller nå :). 

Kommentarer
Postat av: wilma

Fina bilder :D

2011-08-17 @ 12:06:19
URL: http://wilmagroonberg.blogg.se/
Postat av: » l i s a - lisalalarsson.blogg.se «

Såg när du red bella, du red ju henne riktigt bra! Faktiskt inte med vem som helst hon går i en sån ärlig form och kommer upp med ryggen, bra ridet :)

2011-08-17 @ 19:13:50
URL: http://lisalalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0