..

snälla flickor nu slutar vi bråka här , jag tog faktist ganska illa upp med jennies kommentar där i början men det står mellan mig och henne , jag blir förstås väldigt glad och väldigt tacksam för att jag har vänner som står på min sida och försvarar mig i sånnahär lägen men i detta läge vart det ganska ''hett'' ;).
så vad ni än säger och vad ni än kommenterar kommer jag inte ändra mitt sätt att rida, sköta och tänka jag gör det jag vet är bäst för hästen och vet jag inte då tar jag reda på det. tackbrahej.

Kommentarer
Postat av: Jennie

vänta, ursäkta? vill bara veta vad du vart ledsen sur eller vad du nu blev för min kommentar? ;o och om du läser min första kommentar och alla andras kommentarer till mej så kan du ju se vem som fått mest skit.

2011-08-08 @ 20:02:06
URL: http://jenniielooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0