.......

vänta, ursäkta? vill bara veta vad du vart ledsen sur eller vad du nu blev för min kommentar? ;o och om du läser min första kommentar och alla andras kommentarer till mej så kan du ju se vem som fått mest skit.
svar: jag har inte gett dig något skit så klaga inte åt mig , alla dom har länka sina bloggar så snacka med dom ist. och jo , för att du skriver tex varför rider du chantisse med hack?! som att jag typ gjorde illa henne på något sätt? du skrev att jag var en dålig förebild för dom mindre och du sa att de inte var lämpligt att lägga upp bilderna jag lagt upp , och du sa att jag tyckte de va coolt att få ner hästen i form och coolt att rida utan träns å sadel. det tycker jag värkligen inte , jag vill äventyra mina möjligheter+ att jag inte ens har ridit utan träns å sadel , i grimma men de hade ju du också gjort så vad är problemet? och man kan rida en häst i en ärlig form och i en oärlig. Jag jobbar fram en ärlig form tillsammans med hästen, det går inte varje pass men dom passen hon gör de i är de ju bra? jag hoppas du ser nu vad jag tog illa upp av.... det kändes typ som att du sa att jag red fel och gjorde illa min häst nu vet du.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag sa att du skulle läsa dom andra kommentarerna inte vad du skrivit.

ja det var en fråga, jag frågade varför rider du chantisse med hack för att det jag läst är att man rider hästar med hack som man hoppar med och som är pigga! Japp och jag står för det, jag tycker att man är en dålig förebild om man rider utan hjälm. har jag skrivit att det är coolt att rida utan träns och sadel? och jag tycker inte det är nå fel att rida i grimma och grimskaft men jag skulle aldrig rida utan hjälm! jag tycker inte att du rider fel, var bara min åsikt och nej jag tror inte att du gör illa din häst !

2011-08-09 @ 00:31:50
URL: http://jenniielooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0