hoppning.

Idag blev det ett hopp pass, lat och seg häst , och jag red som ett åke men hästen gjorde det hon skulle, hon stanna dock typ 3 gånger men anamma och hon gick över direkt efter. de känsdes som att hon ändå hade ett bättre flyt över hindrena nu , att hon stannar ibland är bara ponny fasoner ;) nästa hopplektion är på wallöfs jippie! :D
jag har ändå förbättrar min hoppning, har börjat få fram handen längre så hon få längre eftergift. även fast jag red som ett åke idag får ni en film , och lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

på det rödgröna hindret vars hon springer förbi ett antal gånger behöver du ha mer innerskänkel då hon bogar ut och känner att hon kan gå som hon vill. Ta åt dig och försök med de, de kan hjälpa dig med framgången :)



MVH



Anonym

2011-08-28 @ 20:34:28
URL: http://jhgkflhgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0