Im BACK !

Det känns SJUKT bra att vara på fötterna igen inte helt frisk men nog frisk för att gå till skolan och sen fara till min älskade ponny, först skurade vi henne ;), sen slängde vi på tömkörnings utrustning och hanna lärde mig att tömköra (jag kunde innan men chantisse är JÄTTE svår/jobbig att arbeta) jag föredrar hästryggen men eftersom att jag vet att det är super bra för hästen att bli tömkörd och även nyttigt för mig så kände jag mig tvungen! hon är sjukt svår att tömköra men jag tycker faktist vi är ganska duktiga :D , fick ner henne i form utan inspänningar å allt IM HAPPY! :D film å bilder kommer upp puss! ;)
UPPMÄRKSAMMA hennes bakben dom har det blivit lite aktivitet i hon släpar dom inte lika mycket bakom sig , jag börjat faktist tycka att hon jobbar riktigt fint vissa snuttar... jag ser tydligt att hon är på G ! ;)
hhihihih dissa min feting fina outfit å min as snygga toffs mitt på huvvet men jag hade inte tänkt va med på film å bild ;)
LOVE / Anna

Kommentarer
Postat av: Vilma

Gick inte att se videon :'(

2011-08-23 @ 19:55:15
URL: http://vilmaslife.blogg.se/
Postat av: papis

va fina bilder :)

2011-08-23 @ 20:40:53
URL: http://www.papis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0