Jag lovar att bättra mig!

Asså förlåt att jag typ inte har blogga på ett år men nu bara för att jag ska ta igen de jag inte skrivit om så ska ni få VÄRSTA bildbomben från domhär dagarna och till och med filmer!
I Lördags hoppade jag med chantisse hon var JÄTTE JÄTTE duktig. fin bjudning hon gjorde värsta omhoppningssvängarna och till och med så fick vi till galoppombyten på planen asså ponnyn går mot toppen hon har börjat bli så himmla duktig!
flygand kättbulle ♥
FILM TAJM ENJOY!

Var även och fotade nellie och corrado



till och med från ryggen ;)
bilderna från när dom hoppade.
en till film fortsätt att enjoya er ;)

puss/ ANNA

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för ridstövlar och hjälm? :)

2011-08-15 @ 15:08:45
Postat av: Anonym

Meddela nellie att hon inte behöver hoppa i så högt tempo eller driva så mycket mot hindret (hästen har egen bjudning) utan att energin är de viktigaste. Dvs mycket energi fast lagomt tempo. På så sätt hoppar hästen med ryggen, får ett finare språng och det sliter inte på hästens ben heller. Bara ett litet tips.

2011-08-17 @ 23:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0