ponny

Min ponny är speciell, min ponny är inte som alla andra ponnyer, hon är unik på sitt sätt... allt handlar bara om att man ska lära sig att hantera alla olater och alla ponnyfasoner. även fast jag vill skjuta henne ibland för att jag blir så less så tar jag mig samman och försöker se vad som är felet, och felet gör jag alltid allt för att återställa. Nej hon är inte perfekt, hon är ingen elit ponny , och hon har inte alla hästar i stallet men hon är min bästa vän och jag älskar henne no matter what, många säger ''hur fan kan du ha valt en sånhär häst'' jaadu , det klickade mellan oss, jag tänkte att något går väl att göra av hästen. men även alla problem så är hon min bästa vän , den som alltid finns där och den som alltid står vid min sida, den jag älskar mäst. jordens bästa ponny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0