SÅ LESS

Asså hur många gånger ska jag behöva säga det, jag älskar chantisse mer än någonting annat , och jag tar hand om henne som om hon vore min bäbis , jag skulle aldrig ALDRIG utsätta henne för något sorts lidande , obehag eller liknande , jag jobbar ned henne varje dag och hon visar enromt intresse för att lära sig och för att våran vänskap ska bli större och större. så alla ni med onödiga kommentarer och ni som försöker och vill trycka ner mig, DO IT men jag blir bara jävligt less för jag vet vad jag gör och jag står vid det. Jag vill inte bara sätta på hästen all utrustning och rida hårt och likadant hela tiden , jag vill ha kul med min häst! jag har tränat henne så att jag kan ha kul med henne , bara för att inte alla andra har den tillgången så tryck inte ner mig för jag har aldrig mått så bra som jag mår just nu med denna häst! så tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Desse

Alla som tror att Anna plågar hennes häst,djur eller något kan ju ta sig därbak? Hon är världens djurvän.

Djuren betyder typ allt för henne?

dö alla som tror något annat

2011-08-04 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0