stackars lilla svampen...

Hallå!
idag när jag tog in chantisse smutsig å jävlig , började borsta och hittade feta såret just ovanför kronranden på baksidan av höger bakben, förmodligen hade någon av hennes hagkompisar råka trampa på henne men ändå de va lite läskit, urs... tvätta rent ordentligt och spraya blåspray så de inte skulle komma så mycket skit i det eftersom att hagarna ser ut som dom gör nu när det har regna och såret satt just ovanför hoven. Eftersom att hon inte var halt eller öm i såret for jag å red i typ 1 timme, barbacka i skogen , mysigt! mycket galopp. på bortåt vägen var hon jätte tjorvig stanna och backa å skit, men jag vänta bara ut henne, eftersom att det inte är så stor ide att skrika å slå på dom när det är ponny skallen vi pratar om. ;)
inte så mycket mer att säga om denna dag, har vart till walöfs å checka att jag har fått plats till mina grejer osv, och allt var ordnat, imorgon kör vi dit alla saker och fixar iordning boxen. Sen på söndag flyttar chantisse! :D
puss Anna
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0