stor shopping!

Idag har jag vart upp till haparanda på hööks , det blev lite inhandling för vintern osv ;)
grimma 89:- hon var SVIN söt i den!
grimmskaft med säkerhets hake 69:-
vinter täcke 699:-
ska beställa ett annat med hals som är 100 gram tjockare också.
Svart pannband med strass stenar 229:- (skillnaden på mitt är att det står CH på sidan.)
Har även köpt full reflexutrustning i rosa, allt är rosa! bilder finns inte men jag lovar att ta kort på henne nån dag! ;)
Benrexlexer (till bakbenen) 69:-
Reflexbrösta 149:-
damask reflexer (till frambenen) 199:-
och även ett ridspö typ 79 kr:)
ska beställa ett till vintertäcke som jag nämde ovan , ett nytt träns, ridkläder, gelpad och hopplatta eftersom att de inte fanns i storlekar och ridkläder ides jag inte kolla på hihi^^
Till dagens ridning då!
Red ett riktigt dressyr pass idag, jag är sjukt ledsen att jag inte hade nån som filma.. eftersom att hon var GRYMT fin, hon gick ner i form utan inspänning och hon arbeta riktigt fint faktist. Satte bett på henne idag. det har faktist blivit mycket bättre hon var mycket mer avslappnad och hon slängde inte upp huvudet på samma sätt som hon brukar så sjukt glad just nu love her ♥ det dåliga var dock att hon gjorde sönder hennes träns så nu måste jag köpa ett nytt HIHIH jag får se det possetivt att få ett nytt ;) Hon har även börjat bli en riktig liten muskelknutte ojoj hennes hals blir grövre och grövre för varje dag nästan! hon är så fin min lilla prinsessa längtar tills vi börjar tävla!!!
/ Anna

Kommentarer
Postat av: Hannah Sundström

Du hade en riktigt duktig ponny idag =) Hon gick grymt fint !! avslappnat, fin i munnen, och en trevlig form utan slit och drag i munnen. Sökte sig ner och VILLE arbeta !! Vilken jävla skillnad på ponny sen ridskolan. Fortsätter hon gå frammåt så här så kommer du ha en riktig pärla till tävlingsponny =)

2011-08-11 @ 00:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0