UNDERBART!

Hej hopp!
red för hannah idag, och ponnyn skötte sig utmärkt förutom att hon joxa lite med huvet å munnen men annars var hon så himmla fin , jag fick en liten tår i ögat, mycket samlat å fint gick hon kunde även ha ett bra arbetstempo och hon höll formen! jag tänkte först ta inspänningar då hon var CP sist jag red utan men hannah övertala mig och se hur de gick , hon var en ängel! bjuder på en film å lite bilder, känns JÄVLIGT skönt att kunna arbeta henne UTAN inspänningar! :D
FILM
Min bästa vän på fyra ben, du är helt klart den bästa♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Så fint hon gick :) men skulle aldrig klara av att rida med sådär korta läder, men det kanske bara är jag ;) superfin ponny!

2011-09-03 @ 09:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0