Alla veckans dagar.

Hallå jag har tänkt börja skriva på ett helt nytt sätt. Jag ska vara mycket mer nogrann med hur jag formulerar mig och försöka skippa skit texten. Så det blir riktigt bra för er att läsa! Jag ska inte skriva mer än vad ni bör veta men ändå så att bloggen blir levande och intressant!
Idag har jag vart jätte trött eftersom att jag var på skolan kl 7 pga att jag hanna ella och amanda inte hade gjort klart vårt arbete , KUL ! Men vi hann klart det som tur var , jag har haft flera olika oseriösa frisyrer och inget har riktigt vart som det brukar , jag är inte som jag brukar när jag är trött.. efter skolan så for jag till björsbyn red Vera hon var väldigt bråkig i början och skulle bara springa snabbt och sparka i galoppen . Tillslut fick jag ner henne i ett fint och samlat tempo och iform i alla gång arten nöjd! sen påväg hem från ridplan så blev hon rädd för nå mer inte vad så hon skygga ut mitt i vägen och bilar tvärnita från båda hållen , herre gud häst du gav mig en nära döden upplevelse ;)
nu ska jag gå och sova så jag blir lite seriös imorgon och inte studsar mellan väggarna av övertrötts het.
så är det så blir det så består det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0