Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.

Det finns tre låtar som jag kan lyssna på hur mycket som hälst. Sagoland och längesen som jag kommer på nu. av dom låtarna blir jag i min egen värld!
HELGEN
I lördags så började dagen med en sväng på staden , köpte en finfin present till min älskade mor på fritz olsson! sen på hardwere och köpte en awesome klocka även ett par nais mjukisbyxor från bikbok! senare kom sandra vi drog till desse och vi fixa oss till uh hahaha seriöst var det ett skämt eller jag betala 40 spän för ingenting! det var riktigt dåligt...
Idag så vaknade jag bredvid sandra! vi for till vera hon var super duktig! dessutom städade vi hela stallet. Senare så duscha jag och firade min mor , sen kom amanda och efter det även adam , tehe vi hade typ kul :D sen gick vi med amanda till buss hållplatsen shit va kallt!
Klockan !
(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0