Dag 2 - Meningen med mitt bloggnamn.

Meningen med mitt bloggnamn är ganska simpelt. Jag heter anna och där av aa och lindqvist i efter namn därför så heter bloggen aalindqvist. Jag har det också på många andra användare därför blev namnet så ! :)
Idag så har skolav vart JÄTTE bra! Första lektion var HK där vi gjorde pizza jag och amanda var as duktiga förutom att det blev översvämning då. ;) Efter det hade vi svenska med Mac datorerna och sedan lunch och efter lunchen åkte vi in på stan. Vi blev indelade i grupper och grupperna skulle gå runt och fota sig mer olika yrkes män/kvinnor SUPER KUL! Sen gick jag och amanda på stan jag shoppa som vanligt väldigt mycket....
Bäst vi är !
BILDER PÅ KLÄDERNA KOMMER I ETT SENARE INLÄGG !
Kan berätta vad det är , Det är en marin blå kofta från gina , en grå hood tröja från bikbok , en tischa från gina , ett par jeans från bikbok , en ögonbryns penna , en trekvarts tröja as snygg till sommaren och jätte söta shorts till! och 2 par underkläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0