Dag 21 – Det här saknar jag

Jag saknar att inte längre kunna sitte på rollo och bara njuta av att timmarna flyger iväg , det är helt sjukt hur mycket jag saknar att sätta mig bredvid han ledsen och sen när jag ställer mig så var jag den lyckligaste i världen , den hästen gjorde dom åren till dom finaste jag haft. De lyckligaste stunderna i mitt liv har vart vid rollos sida och på hans rygg. Lyckan jag hade på den hästen är obeskrivlig!
den lyckan ni aldig sett av mig ser fake ut men det är den som är äkta ,
det är den som ni inte får fram från mig. Det var bara Rollo som fick de.
älskling♥
det var en dröm som jag aldrig mer kommer få leva.
i framgångar , motgångar gick vi , vi klarade allt tillsammans , jag minns
när jag sa , jag har dig vid min sida och vi klarar allting tillsammans.
Det sa jag och de var då det blev , du blev min livs bästa vän ,
du var så mycket mer än en häst , Rollo jag lovar att aldrig glömma dig
du var min andra halva och min högra hand , älskling , du var allt.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0